Pagini

vineri, 26 noiembrie 2010

Înger vs demon (revista sumară a presei)

Un prieten bun - pe care nu l-am întâlnit niciodată - mi-a spus mai demult că, în încercarea bolnăvicioasă de a-şi păstra sănătatea gastro-intestinală, obişnuieşte să măture cu privirea titlurile articolelor din gazete, refuzând să se mai înfrupte din conţinut/text dacă titlul nu i se pare kosher. Pentru el, titlul este echivalentul etichetei unui produs alimentar, pe care o citeşti în scopul de a depista dacă "B"-urile şi "C"-urile vin la pachet cu toate "E"-urile.
Exerciţiul este recomandat doar celor care vor să câştige timp ca să-şi trăiască propria viaţă; nu se adresează şi bunicuţelor care mai citesc, mai croşetează, mai aţipesc...
Se ştie că în presa sportivă românească există o mare rivalitate între cele două principale cotidiane centrale de profil. Fiind centrale, adică de Bucale, "meciul" se poate compara cu un derby Steaua-Dinamo, la fiecare dintre echipe activând şi jucători consideraţi trădători, care au schimbat, la un moment dat, tricoul uneia dintre echipe pentru cel al rivalei. Astăzi, urmând sfatul prietenului meu, am decis eu învingătoarea, într-un mod sumar, desigur, dar bazându-mă pe instinctul ochiului de ceferist. Vă ofer, în paralel, interpretarea aceluiaşi eveniment, numirea lui Alin Minteuan în funcţia de antrenor principal interimar al CFR-ului, în titluri de articole grăitoare:

11 comentarii:

  1. iar dacă va sta până la anul, adică 3 etape, va fi cu siguranță „noul Uhrin”.

    RăspundețiȘtergere
  2. Aveam nevoie sa punem "Ball on i" dar se pare ca epoca de teste de laborator a lui Paszkany nu se va incheia prea usor. Urmatorii antrenori ai CFR-ului se vor numi Minteuan II, III si IV. Punem de-o dinastie, orice, dar nu una "cartzuleasca".

    RăspundețiȘtergere
  3. Ar fi suficient daca Minteuan ar fi Contra II, deocamdata.
    Dar, altceva ma framanta acum... Intre timp, Paszkany si-a pus la zid jucatorii si i-a executat. Cica nu faceau in timpul meciurilor ce li se arata la antrenamente. Nu stiu, insa, la cate antrenamente a asistat personal finantatorul si cate i-au fost "povestite"! Ca, daca mai merge pe auzite, puteti uita de variante Boloni!

    RăspundețiȘtergere
  4. Hehe Albule ...ce mai freamat ce mai vuiet !(jos Cartu!) Next step? Jos Paskany(da nu se poate) ! Sunt convins de asta...Cand e vorba sa "faci" pe banii altuia e atat de simplu,cand e vorba sa faci pe banii tai e mult mai complicat...
    Ce va urma ?la o sama de "suporteri" li se va "acri" de CFR ...Pariu?

    RăspundețiȘtergere
  5. Dantesc, te deranjează că CFR rămâne fără „suporteri” (cu ghilimele)?
    pe mine nu, din contră.

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu,nu ma deranjeaza deaduralex,chiar deloc ,vroiam sa punctez doar ideea aceea "multi chemati,putini alesi"

    RăspundețiȘtergere
  7. CFR tocmai a "scapat" de o parte dintre suporteri, cei pentru care conta numai Champions League. Astia il injurau pe Tony exemplu aleatoriu) la meciurile din Europa, dar habar n-aveau cum joaca Tony in campionat sau in Cupa, ca nici nu urmareau acele meciuri. Dar ei aveau pretentia ca vocea lor sa se auda la fel de tare ca a unui suporter vechi (Dantesc, de exemplu), nu?
    Stadionul are peste 23.000 locuri - clar ca n-a fost extins pentru meciurile din campionat - dar daca media de spectatori ramane undeva la 7-8.000 de spectatori, inseamna ca CFR are destui suporteri, indiferent de locul din clasament.
    Singurul care poate sa alunge suporterii adevarati, nu de carton ("de rezultat", cum adora Dantesc sa-i numeasca), este Arpad Paszkany, nu locul din clasament.

    RăspundețiȘtergere
  8. Da 07 ai dreptate ...eu nu strig pe stadion...nu mai am voce... diferenta dintre mine si ei e ca eu mi-am pierdut vocea in 25 de ani ,ei o fac(vocifereaza) acum dar... si daca sunt prea drastic corecteaza-ma...o fac "pangarind" ideea de CFR venind cu tot felul de idei care mai de care...(nu le pun eticheta,nu imi pot permite)
    Iar in rest ce sa mai zic sunt aproape peste tot pus la zid de tot felul de suporteri de genul mentionat de tine si ma crezi ca mie greata?

    RăspundețiȘtergere
  9. E o vorba 07,cu rabdarea treci si marea ,"noi suntem" vrem nu vrem in corabia numita CFR ,al carei capitan e Arpad Paskany...Iar eu cred ca daca pana acum am ajuns din port in port usor,luand prin surprindere "paza" si fentand vama :) de acum e mai grea incercarea...s-au prins "nemernicii!"
    Urmeaza de-acum alte "porturi", alte vami ...si da conteaza ca ,capitanul sa stie sa isi mobilizeze marinarii,dar noi la randul nostru ar trebui sa vedem lucrurile exact cum stau sa formam un tot unitar ,bine vorbesc de marinarii adevarati,nu de mercenari, aia au inceput demult sa plece...sau si mai grav ,sa saboteze din interior

    RăspundețiȘtergere
  10. Dantesc, ca tot erai fan declarat (cum singur te-ai intitulat) al spargatorului de nuci.. Tacerea ta de dupa "fenomenul Basel" a fost destul graitoare...Cred ca si tie ti-a placut efectul acela special de cadere a siglei CFR-ului, printre altele. Asta era "strategul" pe care-l sustineai?! El nu se putea controla nici pe sine, daramite o echipa!

    Sper sa inveti macar un lucru din asta. Ca fiecare e liber la opinie, culmea, diferita de a ta si ca nici nu o fac special impotriva ta! Cat despre ceilati, daca vor simti nevoia, sunt sigur ca pot gasi si drumul spre iesire...Eu, (daca-mi dai voie, desigur) voi mai zabovi un pic alaturi de CFR.

    Totusi, in principiu, las-o te rog mai moale ca nu incepe CFR-ul nici cu tine si nici nu se sfarseste nici atat cu mine... Probabil ca esti pus la zid de ceilalti, ca un recul al actiunilor/tonurilor tale... Te-ai gandit la asta?

    RăspundețiȘtergere
  11. Albule :) Da am fost fan declarat al olteanului si chiar nu imi e rusine de asta,tacerea mea rezulta din faptul ca nu am vrut sa inflamez mai mult spiritele oricum atat de agitate.
    Voci stinghere l-au sustinut pe Cartu si dupa episodul Basel dupa cum probabil ai observat si vorbesc aici de suporteri ,dar cel mai mare fan al sau cred ca ai vazut si tu a fost insusi Arpad Paskany.(prin declaratia data,asta nu tia dat de gandit?)
    Un drept la opinie are fiecare ,chiar si diferita de a mea :) Problema apare atunci cand devenim mult prea orgoliosi si nu vrem sa recunoastem ca altii pot avea o opinie/idee mai buna.
    Iar legat de echipa o sa vedem,oricum zarurile sunt aruncate... de fapt inca plutesc... Vom vedea... dar nu trebuie sa uitam ca din pacate totul in lumea asta tine de bani sau ma rog banii conditioneaza in mare masura sportul si daca exista apare si performanta daca nu...
    In incheiere si nu cred ca iti spun asta prima data nu am conditionat niciodata ramanerea cuiva alaturi de CFR,nici nu sunt nici in masura si nici nu cred ca mi-am permis vreodata asta,dar da,recunosc uneori, tonul meu poate ca a fost mai ridicat, sau a sunat in contradictoriu fata de restul grupului dar never,ever nu am judecat in prisma unui orgoliului meu personal crede-ma.Poate ca nu am fost intotdeauna obiectiv in ceea ce sustineam dar nici chiar eu nu ma consider un tip perfect :) Hai CFR !

    RăspundețiȘtergere