Pagini

sâmbătă, 13 noiembrie 2010

La Mulţi Ani!, Sorin Cârţu

Antrenorul CFR-ului, Sorin Cârţu, a împlinit ieri vârsta de 55 ani


Reporter: - La Mulţi Ani!, domnule Cârţu şi vă mulţumim că ne acordaţi acest interviu imaginar.
Sorin Cârţu: - La Mulţi Ani? La CFR? Mulţumesc din suflet!
Reporter: - Ce aţi primit cadou de ziua Dumneavoastră? Ce v-au luat cei apropiaţi?
Sorin Cârţu: - Am primit două etape de suspendare. Totodată, mi-au mai luat şi 320 lei noi.

Reporter: - Dică şi Rada v-au făcut vreun cadou?
Sorin Cârţu: - Aaaa! Băieţii au fost primii! Mi-au comandat un tricou pe care scrie "Sorinaccio" pe spate, iar dedesupt numărul de joc, 724. Pe piept au scris "Nu ne uita!" şi s-au semnat cu markeru'. Mişto! Chiar m-am emoţionat. Eram gata-gata să-i titularizez la meciul de luni, când am observat că tolomacii inversaseră din greşeală ultimele două litere din nume! Da' nu-i nimic, că le-am dat tricoul de cap şi i-am trimis să-l schimbe...
Reporter: - Iar patronul Árpád Pászkány?
Sorin Cârţu: - Dânsul n-a apucat să mă strângă personal în braţe şi să-mi confirme la ureche simpatia sa afectivă, că era în avionul de UEFA. Dar poate că e mai bine aşa, că voi, ăştia din presă, la cum le mai ştiţi interpreta... mamă-mamă! Oricum, m-a sunat pe SMS şi mi-a spus că mă lasă să mă mai dau cu Ferrariul, dar să am grijă să nu-l frec de Dacia lui Pădureanu şi de Maibachul lui Gigi.
Reporter: - Ce v-a urat domnul Iuliu Mureşan?
Sorin Cârţu: - Doctorul a fost super drăguţ! L-a adus şi pe Zamfir, să-l acompanieze la nai, şi mi-a cântat o serenadă. Suna cam aşa: "Pe lângă hegemonia fără soţ (că era văduvă, se pare)/ Adesea m-a trecut./ Mă cunoşteau vecinii hoţi,/ Eu nu m-am mai recunoscut". Să ştiţi că dânsul are voce, chiar dacă mai mult falsează!
Reporter: - V-a mai trecut supărarea după meciul cu Bistriţa? Era să agresaţi arbitrii...
Sorin Cârţu: - N-am avut, dom'le, nimic cu arbitrii!... S-au exagerat imaginile TV! (râde) Oricum, să văd de unde-şi scoate tuşierul steguleţele şi Balaj fluierul pentru meciurile următoare...
Reporter: - Vă mulţumesc pentru amabilitate şi vă doresc mult succes în revanşa contra Bistriţei!
Sorin Cârţu: - Mersi fain! Hai, pa! Fug, să mai prind un loc în tribună...

Tot ieri, fostul mijlocaş şi actualul antrenor secund al CFR-ului,
Alin Minteuan, a împlinit vârsta de 33 ani

2 comentarii:

  1. câtă lipsă de originalitate, să-și pună ziua de naștere în aceeași zi cu a antrenorului secund.

    la mulți ani ambilor!

    RăspundețiȘtergere
  2. @de-a dura lex - Măcar acum să li se cânte: "Cine-i născut în noiembrie, hai sus!, hai sus! hai sus în clasament!" Strofa cu "să bea din Cupă până la fund" nu se mai cântă. Sărim peste ea...

    RăspundețiȘtergere