Pagini

marți, 9 noiembrie 2010

Ofsaid scurt


În urma analizei video temeinice a unei filmări cu o cameră de pe partea opusă a terenului, am ajuns la concluzia că a fost ofsaid la unicul gol înscris de CFR Cluj în partida cu Dinamo. Atacantul ceferist Saša Bjelanović (care îl maschează în imagine pe fundaşul dinamovist Ze Diabate) era în afara jocului cu ceva mai mult decât estimase finanţatorul clujean. În orice caz, ofsaidul era foarte dificil de sesizat în timpul jocului de către brigada de arbitri, care nu dispunea de mijloacele moderne de analiză pe care le posedăm noi în studio, deci nu poate fi vorba de viciere de rezultat.

Vă prezentăm dovada fotografică:

5 comentarii:

  1. la De Zerbi se pune problema ofsaidului, nu la Bjelanovič :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @de-a dura lex - Fără supărare (nu vreau să-i minimalizez nişte "merite"), dar cred că De Zerbi "dejoacă" mai bine ofsaidul. Sublerul n-are cum să arate "valoarea" asta la Roberto...

    RăspundețiȘtergere
  3. eu vorbesc serios :)
    la Bjelanovič nici vorbă de ofsaid, nu asta e problema.
    cei care vorbesc de ofsaid se referă la De Zerbi, care pare a fi în ofsaid când îi pasează Culio.
    am revăzut și eu faza încet de tot, oprind în momentul pasei.
    cred că De Zerbi chiar era în ofsaid, dar nu sunt sigur.

    RăspundețiȘtergere
  4. hahaa, trebuie sa-mi fac un obicei din a intra pe aici, esti amuzant

    RăspundețiȘtergere
  5. Exceptional, tine-o tot asa:)

    RăspundețiȘtergere