Pagini

miercuri, 14 septembrie 2011

STEAUA a ajuns la Cluj!!!

Introducere
Pe vremea mea, cand a venit momentul sa fiu transformat din copil care fura mere in tovaras responsabil, care aduce bani in apartament, ai mei m-au dat la vaci si boi in loc sa ma trimita sa man literele pe pajistea alba, impreuna cu intelectualii. Asa erau timpurile pe atunci: cerneala era rosie, pata definitiv degetele si sufletul, principalele litere caligrafiate erau secera si ciocanul, iar singurele cuvinte alcatuite erau tovarasa si tovarasul. Îndemnat de un tata ceferist, am abandonat calea lactee si mieroasa a scrisului si am calcat apasat pe drumul plin de balega.
Fiind un asternator amator de cuvinte si spatii goale in pagina, ghidat doar de talentul indiscutabil, care frizeaza genialitatea (multumesc!, multumesc!), e normal sa-mi mai updatez din cand in cand stilul, furand meserie de la gazetarii profesionisti, formati inainte sau dupa Revo. Studiindu-le cu atentie maretia, am observat utilizarea frecventa a unei formule magice cu efect la public garantat. Nu stiu cum se numeste tehnica in manualele de jurnalism, asa ca o sa-i spun "gardu' vopsit-leopardu'". Azi mi-am luat inima in dinti - dupa ce m-am spalat total cu Colgate - si m-am hotarat sa aplic tehnica pe voi, cobaii visinii!

Titlu
Mai cititi o data titlul: "STEAUA a ajuns la Cluj!!!" (remarcati spilul cu cele 3 semne de exclamare!!!)

Cuprins
Iar acum, uitati-va la poza si apoi cititi textul postarii!...


O mare stea a fotbalului mondial - Raúl González Blanco, zis  Raúl - a aterizat la Cluj-Napoca, pe pista scurta (deocamdata), dar calduroasa a aeroportului international ardelean, insotit de echipa germana Schalke 04. Dupa ce a citit informatiile puse grijuliu la dispozitie despre viitoarea pista lunga, starul spaniol a fost insotit la hotel de o mare cerere de autografe.
Pentru cei mai tineri, pentru care fotbalul a inceput cu C.Ronaldo si s-a incheiat cu L.Messi, trebuie sa precizez ca Raúl este un fotbalist din constelatia Elite a sportului din toate timpurile. Raúl n-a evoluat intr-o vreme la Real Madrid. Raúl a FOST intr-o perioada Real Madrid!
Spaniolul e batran acum. Steaua lui nu e cazatoare, dar apune incetisor. Totusi, legenda e inca vie. Un gazon national execrabil, un finantator (plin de bani, gol de respect) fara stadion si un ungur cu stadion au facut posibila o ocazie unica: sansa de a-l vedea pe Raúl pe viu, la Cluj-Napoca! N-o pierdeti! Mai mult ca sigur e ultima. Ceferisti, imbracati-va tricourile, atarnati de gat fularele, luati drumul Gruii, iar cand intra STEAUA [en. THE STAR] pe gazon, aplaudati si scandati indelung: RAUL! RAUL! RAUL! Onorati pe cine trebuie, pe cine merita. Faceti-o si pentru mine...

Încheiere
Sunt sigur ca v-ati prins; nu mai trebuie sa va explic nimic. Se stie doar ca acest blog beneficiaza de cei mai inteligenti cititori.

4 comentarii:

  1. Io nu stiu daca m-am prins, dar sunt de acord 100% cu faza "acest blog beneficiaza de cei mai inteligenti cititori".

    RăspundețiȘtergere
  2. f.v, stai ca intra imediat amne si ma ia la suturi ca am folosit pluralul ("cei mai...")!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca am prins smecheria.Sa fi jucat Schalke cu Gazu’,tot acest titlu ar fi ala profesionist.Poate un pic incomplet.Putea continua cu un”Vezi ce s-a intamplat la hotel!!!”

    RăspundețiȘtergere
  4. caneto, ideea mi-a venit de la un proaspat articol, citit ieri pe o "gazeta" sau pe un "pro" (nu mai retin). Titlul mare era ceva de genul: "FANII LUI CUTARE S-AU BATUT CU POLITIA GREACA!". Subtitlul era: "Fanii lui cutare au fost batuti de politistii greci". Nici n-am mai intrat in articol, ca sigur era vorba despre cum se prepara telemeaua de oaie in Alaska...

    RăspundețiȘtergere