Pagini

luni, 19 septembrie 2011

Bloody Monday [CFR - FC Vaslui 2-0]


În "onoarea" tuturor purtătorilor (trişti) şi utilizatorilor (fervenţi) de labă în public, văzuţşi auziţîn direct pe un anumit post de televiziune după meci, n-am să mă mai obosesc să comentez această partidă. La finalul unei lupte începute în Champions League şi terminate în nămol, CFR a învins cu aproximativ 2-0.
Bun. Golul lui Cadu a fost marcat de arbitru, golul lui Wesley n-a fost marcat de tuşier, dar pe al lui Weldon cine mama-naibii l-a înscris?!
Jucătorii s-au zbătut, bătut, cosit, şi-au spart capetele, s-au înjurat îndârjit de mame şi madre... La final, NOI am câştigat lupta (şi v-am anunţat din timp că va fi o luptă)! Punct. Restul e frustrare, invidie, obsesie + paranoia, venin, superficialitate, şmecherie ieftină, ironie răsuflată, cântare în strună loserilor, argumentaţie violatăîmproşcare cu rahat...
Bravo, CFR! Pentru noi, eşti o învingătoare meritată. Mulţumim!

9 comentarii:

  1. Amin! Beto este exceptional.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu-i adevarat ! Gabi Muresan e fantastic

    RăspundețiȘtergere
  3. Cum sa te bata Vasluiul cand pana si Minca e magnific?!

    RăspundețiȘtergere
  4. Minca ca Minca,dar de prestatia inaltatoare a galeriei vad ca nu spune nimeni nimic :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Nuno Claro poate aseza piesele pe tabla de sah,daca mai prinde Minca vreo doua meciuri ca aseara,Beto si D.Fernandes ajung si ei catusi de curand in parc.

    RăspundețiȘtergere
  6. @Anonim 13:18 - Corect! Pana si Hizo a facut scandal ca nu e lasat sa mearga in galeria CFR-ului!...

    RăspundețiȘtergere
  7. Pfoooiii ! Exact la asta ma gandeam si io,dar pana la urma sa multumit si cu tribuna 2

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu am citit numai acum editorialul si imi pare rau ca l am citit asa de tarziu. A trebuit sa citesc toate porcariile din media si sa imi fac greata de ei. In loc sa vin sa citesc aici si nu mai imi trebuia altceva :D. Forza CFR

    RăspundețiȘtergere
  9. @Anonim 11:33 - Pai, si eu lasam la urma mancarea cea mai buna... :)
    CFR, Victorie!

    RăspundețiȘtergere