Pagini

sâmbătă, 19 martie 2011

CFR cu spam în frunte

Motto:newsletter is a regularly distributed publication generally about one main topic that is of interest to its subscribersNewspapers and leaflets are types of newsletters. Additionally, newsletters delivered electronically via email (e-Newsletters) have gained rapid acceptance for the same reasons email in general has gained popularity over printed correspondence [wikipedia].


Acum ceva vreme mi-am făcut (gratis, dar obligat) un cont pe Mysport.ro, mi-am selectat sigla FC CFR 1907 Cluj (România, judeţul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, cartierul Gruia), numai ca să pot comenta nebunele cu pupincuriştii şi anti7trofeiştii de pe cfrmania.ro, pagina de net dedicată echipei de mai sus de către Gazeta sporturilor, cotidian central, bucalian. Uuuf, lungă frază!
Tot de atunci primesc zilnic e-newsletters de la gsp, care intră, ordonat, acolo unde le este locul, în pagina dedicată spamului. Dacă clickăiţi pe fotografia de mai jos, o să-mi daţi dreptate când afirm că, pentru un ceferist clujean (nu mă pronunţ asupra celor din Paşcani), nu se există spam mai de calitate!



De obicei nu las spamul să se adune, de frică să nu-mi invadeze calculatorul şi să-mi bage cine-ştie-ce screensaver cu oi, care să behăie roşu-albastru. Uitaţi ce s-a adunat numai în ultimele 4 zile, înainte să apăs tasta "Send spam to Hell!". Nu ştiu unde am greşit ca să merit atâta spămuială: când m-am născut la naştere, când am cumpărat calculator cu 7 ferestre în loc să iau ciungă la copii, când am selectat sigla CFR-ului (cea care declanşează automat spam cu stele) sau când am crezut că Gazeta sporturilor vine de la Gaz Metan?... [Au fost întrebări retorice. Vă rog să nu-mi răspundeţi printr-un e-newsletter despre cum se scarpină badea Cârţ(an)u la un ou, într-o căldare de plexiglas, că tot în spam ajunge. Iar ce e spam, ca spamul trece.]

4 comentarii:

  1. Hehe, 007, stai sa vezi ce patesc eu cu spam-urile de la blog. De 2 zile, din cauza unor prea multe ocupatii n-am mai putut intra pe gmail. Azi, vazand post-ul tau m-am uitat si eu sa vad cate spam-uri s-au strans acolo: 184 de spam-uri / 2 zile. FAAAIN! Noroc ca gmail-ul rezista...Deocamdata.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ia-i ciunga zilnic la calculator,rasfata-l,ca-i consecvent.Al meu primeste newsletter-urile de la GSP,ba ca spam,ba ca inbox,fara a-mi da seama de logica sortarii.Mi-am impus sa nu deschid niciunul care contine in titlu ceva cu steaua.Habar nu am ce contine,cum arata un newsletter de la GSP.

    RăspundețiȘtergere
  3. @deaduralex
    si-atunci cand acopera silicoane?

    RăspundețiȘtergere