Pagini

miercuri, 2 martie 2011

Februarie, o lună prea scurtă


5 comentarii:

  1. Iar RMGC a raspuns: "Nu stim numarul lui Wesly, dar va dau legatura la PR". Si uite asa, in loc de Wesley, am primt RMGC.

    RăspundețiȘtergere
  2. Hopa,nu ne-au putut ajuta cu numarul lui Wesley dar l-au rezolvat pe Bakary.Aur,argint,Sare,toate-s din ramura lor,al mineritului.Poate la vara ne transfera si un atacant de superclasa,pe Lignit Varfulescu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu cand am citit declaratia am zis ca nu-i normal. Dupa cat ca s-au zgarcit cand au fost sa-l ia IEFTIN pe cel mai bun jucator din Liga I (cel care ne-ar fi rezolvat singur problema atacului) acum mai si racaie in jurul temei? Cred ca Muresan se crede inteligent auzindu-se vorbind despre asta.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Albu - Am obosit. Din pacate, din partea mea, toata chestia "aia" pica. Probabil voi trage oblonul si aici, cu mare parere de rau. Sau gasesc pe cineva dispus sa continue. Poate caneto. Are imaginatie.

    RăspundețiȘtergere
  5. Odihneste-te 07 dar nu renunta!In viata fiecaruia dintre noi se gasesc nspemii de motive sa ne enervam,sa-njuram,sa renuntam,sa ne bagam aia-n toate.Io,asta din fata calculatorului imi mai dau in petic de nervi,mai las de la mine,mai trec cu vederea,da' la caneto nu-i permit sa se enerveze,nici sa fie suparat,indiferent de motiv.El il reprezinta pe omul care iubeste sportul,fotbalul,o echipa,iar toate astea trebuie sa fie pentru destindere,placere,odihna si nu o povara in plus.Este o vorba,timpul le rezolva pe toate.Toate cele bune.

    RăspundețiȘtergere