Pagini

vineri, 11 februarie 2011

Mărunţişuri de prin cantonament

Poate vă întrebaţi ce mai e nou pe la CFR. Ei bine, nu s-au întâmplat prea multe după marea curăţare. CFR-ul a zdrobit vreo 5 adversari din 6 în meciurile de pregătire, deci e linişte şi pace.
Azi citeam pe un site o declaraţie a preşedintelui Iuliu Mureşan, cuprinsă într-un titlu de articol: "Mizăm pe trei tineri crescuţi de noi, de care veţi mai auzi!".
Eram curios la cine se referă şi tocmai mă pregăteam să citesc articolul, când mi-a căzut netul! Wirelessul ăsta e aşa de subţire că n-ai şanse să-l mai găseşti după ce cade. Ei drăcie! Pe mine curiozitatea mă omoară. Mă trezesc noaptea şi din insomnie ca să verific cum îl cheamă pe actorul "Cumîlcheamă" din filmul "Cutare". Aşadar, mă mânca să aflu. Am luat prima barză de ocazie până la Maternitatea "CFR Sosire", cea care aprovizionează pepiniera cu talente şi - bănuiesc - am dezlegat şiretul misterului:


Altfel, se pare că CFR-ul a avut o pregătire de iarnă care nu-i ca primăvara, vara și toamna. În Antalya a beneficiat şi de susţinerea suporterilor, care şi-au exersat coregrafia pentru retur pe jucătorii preferați:


Jucătorii ”preferați”, Emil Dică, şi-a prezentat noul echipament personalizat:


Toate acestea le ştiu pe surse. În rest, n-am pregătit nicio fabulaţie nouă, pe care să n-o puteţi citi în presa centrală de specialitate. Dar, cum aflu ceva hot, cum vă spun şi vouă. Ştiţi că vă puteţi baza pe mine...

5 comentarii:

  1. Minteuan schimba,te rog,sistemul de joc!Trebuie sa jucam cu Libero.

    RăspundețiȘtergere
  2. 07, aruncand cate un ochi pa fitzuika ta constat ca nici tu nu pre' esti cu tate akasa. Ceea ce'i de bine. Am diagnostidixit !

    RăspundețiȘtergere
  3. @ caneto:
    când l-am adus pe Libero?
    pe ce post joacă?

    RăspundețiȘtergere
  4. @duralex N-avem inca,dar ne trebuie mai multe seturi,iar postul este bineinteles sub sortul portarilor:)

    RăspundețiȘtergere
  5. partea proasta e ca nu cred ca-l putem aduce liber de contract,dar de ex. un PREMIUM DISCOVERY MAXI PLUS 56 buc. e cotat la transfermarkt.de la 69,00 lei(TVA inclus).

    RăspundețiȘtergere