Pagini

sâmbătă, 4 decembrie 2010

Vasile Maftei, 30, CFR Cluj

S-a deschis sezonul de transferuri de iarnă la CFR! În ziua în care va împlini vârsta de 30 ani, fundaşul făltișenean Vasile Maftei va îmbrăca echipamentul altei echipe feroviare decât cel cu care era obişnuit. Să-i urăm mult succes în Gruia (şi la meciurile din deplasare, bineînţeles)! Aşteptăm cu nerăbdare, cu un amalgam de optimism şi optimism pesimistic, următorii paşi ai clubului în tentativa de întărire a lotului. Trăiască şi îngruiască hegemonia!


Un comentariu:

  1. Se apropie sarbatorile de iarna, vine mosu' si uite ca am primit in dar un fundas bunicel(parerea mea) si o victorie in meciul cu juvetii olteni...
    Jocul ? Slabut dar scuzabil avand in vedere ca ne-au lipsit o gramada de jucatori ,ma rog bine ca am batut.
    Ce mi-a placut? Determinarea echipei ,faptul ca la inceputul meciului s-au strans iar la mijlocul terenului in jurul antrenorului ceea ce nu poate sa insemne decat un singur lucru...Minteuan a unit echipa cel putin aparent sau pana acum...e un lucru bun si eu personal chiar i-as da o sansa sa mearga mai departe mai ales avand in vedere ca sezonul e aproape compromis ..dar vedem...
    07...esti la fel de bun :) de fapt din ce in ce mai bun...mia placut ca l-ai laudat pe Tony desi nu ai ochiul unui profesionist ,exact asta s-a simtit si pe stadion ca tony a dat tonul

    RăspundețiȘtergere