Pagini

miercuri, 22 decembrie 2010

Mercenarii nu e români


Directorul Coverciano Pro rumena are o cronică fotofobie la vederea diplomelor de antrenori emise în limbi străine defilând prin Liga lui Mitică. Deşi acestea s-au rărit până la dispariţie în ultimul sezon, pericolul încă pândeşte de dincolo de hotare. Vor să ne ia Liga! Aşa că nimic nu-i mai sigur decât să faci mişcări profilactice din buze şi să-ţi lauzi din timp marfa autohtonă (chiar şi înainte să apară comunicate oficiale ale cluburilor), mai bună că-i mai ieftină şi mai patriotă. Si dă-i şi luptă pentru neatârnare tehnico-tactică, nea Mircea!
Problema cu mercenarii ăştia odioşi devine însă haioasă (adică ridicol de amuzantă) dacă observi că tehnicianul care tocmai a primit laurii de cel mai grozav antrenor român al anului nu prestează muncă patriotică la domiciliul patriei, ci activitate baban remunerată, mai la nord şi est de România! Necunoscând limba ţării vecine şi prietene (cu Rusia), habar n-am cum ar putea să-l caracterizeze omologul ucrainean al domnului Rădulescu (în ipoteza că ar avea părul albit la fel de degeaba) pe respectabilul antrenor român, Mircea Lucescu!?... "Mercenar" parcă nu se potriveşte celui care ţi-a adus faimă şi onoare. Iar "racket", nici atât...


PS - Hai să ducem umorul la extrem, dacă tot am dat în pro-mintea copiilor! Cunoscând faptul că CFR Cluj este etichetată drept o "echipă ungurească", oare numirea oricărui antrenor român (cu excepţia lui Bölöni), n-ar trebui considerată drept instalarea unui mercenar?...

12 comentarii:

  1. Parafrazand un amic mitic, pe pagina caruia mai mazgalesc, Lucescul ar mai putea fi supranumit " batrana sarla ", in memoria legaturii cu organele interne si mai ales in memoria mizeriilor ridicate la rang de virtute de presa mioritica..
    Or' gresesc ?
    Cat despre cheferisti, Minteuan is just fine ! Suntem de locul opt !

    RăspundețiȘtergere
  2. Am ales exemplul "Luce" pt. ca Radulescu a trait o mare perioada in umbra lui Mircea la Cozia. Puteam sa ma leg de Dan Capitan Petrescu, plecat in Rusia nu ca sa recupereze Basarabia.
    Despre Minteuan, numai de bine, cu exceptia unor chestii de rau (la meciul cu Roma a imitat toate schimbarile lui Cartu)! De foarte bine, nu! Ieri spuneai ca omul nu se simte in stare sa se inhame la carul mare, cu boi sau cu bere (alege tu varianta); azi il cam obligi sa se inhame...

    RăspundețiȘtergere
  3. Ieri vorbeam serios.
    Azi m'am inhamat...
    ...sau nu ?

    RăspundețiȘtergere
  4. Scuze, sali! Nu stiu ce formularea pestelui mi-a iesit in comentarul anterior, dar te-am pus, din eroare, sa-mi raspunzi in locul lui Paszkany!?... Sorry!

    RăspundețiȘtergere
  5. Inca ceva. Observ ca ai revenit la sentimente mai bune (referitor la scris pe net, nu la gradinita...). Ce zici, te tine? Pot sa te bag in memorie? Daca raspunsul este da, o sa fie numai fotbal sau si altceva?

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest "Mircea fa-te ca lucrezi" e cel putin un tip comico-tragic ca sa nu spun hazliu ...
    N-are el nici o treaba cu fotbalul dar el e tartorul antrenorilor...no asta e ,putem noi oare sa ne punem cu parerea lui?

    RăspundețiȘtergere
  7. 07, intr'adevar am revenit la sentimente mai bune.
    Promit sa fiu si mai spurcat decat pana acu'.
    Ce zici, te tine sa ma bagi in memorie ?

    RăspundețiȘtergere
  8. Mda, am intrat si io aici. Bea mai multi urshi inainte sa postezi, it might help.
    usor off-topic, tocmai am remarcat ca dantesc are blog, sau, ma rog, link catre ce-ar trebui sa fie blog :D
    Am citit acolo ca-i din zodia taur (fascinant) si ca :"Gang-Bang si eu pe aici :) " Poate-i explica cineva ce-i "gang-bang", ca daca-i zic io, iar are orgasm multiplu ca-l bag in seama, dupa ce i-am demonstrat, pe text, ca-i agramat si incult.

    RăspundețiȘtergere
  9. @ 07

    « la meciul cu Roma a imitat toate schimbarile lui Cartu »

    mie mi s-a părut că și 11-ele inițial a fost făcut de Cîrțu.
    și asta în toate cele 3 meciuri din era Minteuan.
    ceea ce mă cam face să mă tem că, de fapt, Pászkány și/sau Mureșan făceau echipa și pe timpul lui Cîrțu, și ulterior (inclusiv în primăvara lui 2011).

    RăspundețiȘtergere
  10. lex - ce parere ai de Marit Bjoergen?

    RăspundețiȘtergere
  11. Amne: nu știu cine este.

    RăspundețiȘtergere
  12. Amne...iar esti dur cu bietu' om.
    Gang-bang'ul tine de socializare. Lu' Dantesc ii place socializarea, nu ca noua, mizantropilor.
    Daca nu credeti, apasati aci': http://www.tnaflix.com/gang-bang

    In plus, l'ai descurajat, lucru care noua nu ne prea convine.
    Va mai scrie el, vreodata un articol ?

    RăspundețiȘtergere