Pagini

sâmbătă, 19 noiembrie 2011

Operațiunea ”Cocina”

Am primit recent de la un prieten din străinătate [deoarece dorește să-și protejeze identitatea, entitatea m-a rugat să-i utilizez pseudonimul de informator, Area 51] următoarea fabuloasă scanare de văzduh, care aduce dovezi dandiaconești senzaționale în sprijinul unei teorii care macină de ceva timp o mare parte din creierii urbei noastre!
Am ezitat până în secunda doi dacă să dau drumul în lume documentelor cutremurătoare sau să le clasez pentru vreo 50 ani, până când omenirea nu va mai exista și astfel va fi mai pregătită psihic pentru astfel de informații. Din spirit cetățenesc, am decis să divulg conspirația, pentru ca nimeni, niciodată, nici măcar în week-end, să nu mai îndrăznească să conspire cu poporul român!

Bird's-eye view răvășitor!


Priviți și vă îngroziți! Deși imaginea spune totul, dar absolut totul, am să-mi permit să aduc câteva lămuriri pentru cei care n-au înțeles nimic.
Deși stadionul din Gruia avea formă de ”L” (de la ”Locomotivă”) în momentul în care a fost preluat de conspiratorul Paszkany Arpad, sub pretextul performanțelor și al participării în cupele europene, a mai fost adăugată o tribună (fără știrea Consiliului Județean Cluj!), astfel încât arena să capete forma literei ”U”, de la simbolul echipei rivale de moarte! Trăznitor!
În cercul roșu este indicat ultimul loc de parcare din rând, rezervat pentru ultima femeie de serviciu studențească ce avea să fie răpită clubului Universitatea deodată cu clubul.
Printr-o tehnică specială - furată în timpul unui schimb de experiență unilateral din laboratoarele FBI - amicul Area 51 a reușit să vizualizeze și inscripțiile făcute cu vopsea denumită generic simpatică (foarte antipatică unora) pe acoperișul tribunelor stadionului din Gruia.
În urma unor interceptări telepatice clandestine (fără valabilitate în fața Justiției), Area 51 și prietenii săi ecologiști au alcătuit o adevărată colecție monstruoasă de stenograme, care clarifică întreaga operațiune.
Iată care era, în mare, planul. Paszkany Arpad trebuia să pună mâna prin manevre pe clubul Universitatea și stadionul ocolit de Someșul Mic. Urma apoi să mute clubul ”U” Cluj în Gruia și să-l facă jucăria sa. După ce se dărâma singur, Paszkany intenționa să demoleze stadionul ”Ion Moina” și să construiască un supercomplex comercial (Polux), care să includă un parc fotovoltaic la demisol și o fermă eoliană la subsol. Domnul Paszkany nu era încă ferm decis cum să procedeze ulterior, având de ales între două soluții: 1) Să contopească cele două cluburi într-unul singur (Căile Ferate Universitare Române 1907-1919 Cluj) și să facă cu noua jucărie ce dorește mușchii domniei sale; 2) Să păstreze numai Universitatea, să-i inverseze culorile din alb-negru în negru-alb (numai de-a dracului!) și să adauge puțin verde, pentru mai multă culoare. În paralel, urma să lichideze secția de fotbal a clubului CFR, să-i vândă palmaresul prin licitație în Oser și să păstreze numai o secție de șah în aer liber, cu sediul în Parcul Feroviarilor.
O să întrebați ce a mers prost, ce n-a funcționat în această operațiune diabolică?! Răspunsul e simplu: Iuliu Mureșan! Desemnat de către finanțator să poarte negocierile de furare a ultimei femei de serviciu a Universității, președintele s-a izbit neplăcut de refuzul categoric al acesteia. Citez din telepatostenograme:
”Dr. I.M.: - Vi, tu, în Gruia? Hai, că primești bonus o mătură, o găleată, două cârpe de șters praful, 5% în plus la salar, invitație gratuită la meci și onoarea de a lucra cu mine!
f.s. X.Y.: - Nu viu, dom' doftor, păntru nimica în lume! Io nu-ți trec prin intersecție la Șepte străzi nici să mă omori, că mi-i frică să nu mă pierd și io am copii mici de crescut acasă!... No offence, pls!”
Conform informațiilor venite din cer, operațiunea e în stand-by.

PS: Această postare nu are rolul de a calma spiritele înainte de derby (ha, ha, ha! cum sărăcie ar putea s-o facă?!). Apariția ei se datorează numai imaginației mele bogate și faptului că azi nu mi-am luat pastilele. Oricum, eu m-am distrat din plin scriind-o. Sper să găsiți și voi ceva urme de umor în ea, nu numai urme de nuts. Ne auzim mai încolo, sper că de bine...

4 comentarii:

  1. :)) ms pt portia buna de ras. thunbs up ! poti sa imi spui numele tau ca nu stiu cum sa ma adresez. nu mi se pare prea la indemana sa iti spun cj07cfr :) asta daca poti, ca poate esti vreun pinguin sub acoperire :D

    RăspundețiȘtergere
  2. @bogdan07 - În general lumea mă strigă 07 și e OK așa (deocamdată nu m-a strigat nimeni 19, dar n-o să le dau eu idei, nu?). Numai albusibiu are un fix cu 007, că el e fan J.Bond. Pentru că și tu ești un 07, poți încerca cu CJ07. În rest, am o rubrică de kontactr me, unde poți să-mi lași mesaje private, adrese de mail sau ”fețe” de facebook. Ms!

    RăspundețiȘtergere
  3. @ bogdan07:

    nu-l crede, este din U!

    RăspundețiȘtergere
  4. Alta manarie tipica lui Paszkany,a scos pe piata smecheria asta cu area 51,poate pica fraierii de la U in plasa si solicita un schimb de stadioane,Steaua nu mai are unde juca, vine la Cluj,iar Arpi ii va putea inchiria un stadion in forma de O,de la Oi.
    @nici bog,nici 07,corect!

    RăspundețiȘtergere