Pagini

marți, 22 noiembrie 2011

Jorge Costa tocmai a fost reconfirmat în funcție


9 comentarii:

  1. Cadu s-a referit la demisie,nu la demitere :)

    RăspundețiȘtergere
  2. caneto, pari cam suspicios! Mie mi se pare o declarație normală, onestă, nevinovată, fără nimic ascuns.
    Totuși, mă întreb oare ce ”orice” poți să-i spui lui JC? Ce ”orice” părere acceptă?...

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu sunt.E doar o simpla precizare :)
    Eu unul nu cred ca Cadu ar fi schimbat vreun antrenor de la CFR,asa,de capul lui.E posibil sa fi “sugerat” ceva in acest sens mai sus,iar de acolo sa fi primit unda verde pentru demonstrarea incapacitatii profesionale a celui intrat in dizgratie :)
    Asta cu “orice”,depinde de imprejurari.Probabil la Obsession e ceva de genul”sefu’ mai merge una mica?”;la antrenament”hai,gata sefu’ ca mor”;la meci “nu te agita sefu’ ca ii mancam de vii”.
    Oricum,la meciul cu U s-a vazut clar ca merita sa fie capitanul echipei,deocamdata nu-i nimeni care poate avea pretentii de detronare.
    Pentru mine,de cand a plecat Susu,Cadu a trecut pe prima pozitie in toptreiramasi.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu chiar cred ca il vor tine pe Costa...pana va lega 2 infrangeri! Desi Muresan zice ca au invatat ceva din sezonul trecut si ca nu vor mai schimba antrenorii pe banda rulanta, eu cred ca Paszkany e prea batran ca sa-si mai schimbe obiceiurile! Oricum, nici noi, suporterii, nu stim inca daca ni-l mai dorim pe Costa sau nu, comentarii despre valoarea lui ca antrenor fiind duium pe forumuri. Si totusi, daca batem pe Steaua la Bucuresti (sau unde s-o juca)eu voi fi fanul nr.1 al lui Jorge!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. victoria cu universitatea a fost o gura de oxigen pentru costa. prima data cand pierde contactul cu locul 1 va fi demis

    RăspundețiȘtergere
  6. io sper să-l ia pe Cadú cât mai repede la națională, să schimbe selecționerul.

    RăspundețiȘtergere
  7. Excelente comentariile voastre! Mai rămâne loc să mai adaug și eu ceva? Nu prea... Iar asta e foarte bine. E dovada că acest blog are cei mai deștepți cititori!

    RăspundețiȘtergere
  8. JC accepta orice parere. e bine, mai ales ca in echipa e si Cadu-Obsession si Sougou-Ramadan.

    RăspundețiȘtergere