Pagini

joi, 27 octombrie 2011

FC Braşov vs CFR Cluj - poster

obsessia celor 3 puncte

7 comentarii:

  1. Pászkány a spus ieri că Costa are postul asigurat, deci mi-e teamă că-l schimbă până la partida cu Brașov.

    RăspundețiȘtergere
  2. @lex - Din cate stiu eu, Cartu e foarte liber de contract si cu bateria mobilului incarcata full.
    PS - N-am timp acum sa caut in trecut, dar ar fi interesant de vazut care sunt lunile anului in care antrenorii sunt expusi demiterilor. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sustin ferm drumul verde spre Brasov,apoi la intoarcere,daca nu-i de necaz,din partea mea pot folosi alea rosii.

    RăspundețiȘtergere
  4. drumul corect este ăsta: Cluj » Capitală » Sibiu » Brașov.

    RăspundețiȘtergere
  5. am mers pe 3 carari vreo 60 de minute dar aerul rece de afara ne-a trezit la timp

    RăspundețiȘtergere
  6. @s1 - Chestia cu plecarea pe 3 carari de la Obsession cade in cazul lui Sougou, din motive religioase. La el e valabila linia dreapta. Din pacate, linia dreapta e imaginara, de ofsaid si el e mereu dupa ea! :)
    PS - Excelent comentariul tau de la OB!

    RăspundețiȘtergere