Pagini

sâmbătă, 29 octombrie 2011

Ce ştie Marcelinho că ar trebui să spună alţii?

O declaraţie recentă, interpretată de de-a dura lex


Marcel Popescu:

”Nu vreau să merg mai departe şi să vă spun că dacă s-ar interpela jucătorii străini de la Galaţi, Oţelului i s-ar luat titlu. [...] Sînt jucători la Galaţi, sud-americani, care ştiu mult mai multe decît vă închipuiţi. Dacă ar fi dispuşi să vorbească, lucrurile vor degenera.

[...] Zamfir mai e la CFR şi probabil că încă se ocupă cu chestii din astea. Nu-l scot din zona infracţională pînă la proba contrarie. Nu vreau să pun pe masă ce mi-au spus jucătorii CFR-ului.”


2 comentarii:

  1. Total de acord cu Marcel Popescu,n-ai cum te indoi de onestitatea si competenta lui,ma mir cum suporterii galateni sustin cu nerusinare in comentarii ca nu-i decat Viglianti sud-american in lotul Otelului.
    Ma dezamageste si Costa,cum de nu le-a atras atentia jucatorilor sa nu vorbeasca cu Popescu chiar inainte de meciul cu Brasovul,ca nu iesea omul cu astea chiar acum.
    Ma rog,nu-i exclus sa fi vorbit cu el cei plecati de la CFR:
    Fabianni:-nea Marcel mi-e dor de Obsession si gagicile din Cluj
    E.Dica:-nea Marcele,am slabit CFR-ul prin plecarea mea,nu ma rezolvi la iarna cu-n transfer la Brasov ,ca nu mai pot aici,nesimtitii de suporteri greci ma fluiera intr-una cum ca m-as ascunde tot timpul in iarba.
    E.Dimar:-vreau si eu cu E.Dica
    Dani:-senor Marcel,te rog eu frumos,ajuta-i pe astia doi.
    Trica:-auzi bre,eu la iarna ma duc ca secund de-al lui Trombetta in Bulgaria,daca luni o luati rau pe cocoasa de la clujeni si Niculaie te da afara,pot vorbi cu castravetii aia sa te ia de director sportiv,macar pentru 15-20 de minute.

    P.S. tare de tot asta:”nu-l scot din zona infractionala pana la proba contrarie” :D

    pai cu ce drept il bagi sau il scoti,o victorie a Brasovului ar fi o “proba contrarie” indubitabila?

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu il credeam om (mai) serios. Paszkany si-a expus aseara varianta referitoare la Popescu (frustrarea ca nu mai scoate bani buni de la CFR). Oricum, e haios cum MP nu se atinge de primul titlu castigat de CFR, cand era si el prin preajma. Are "zona infractionala" numai la al doilea, de parca cinstea a plecat din Gruia deodata cu el.

    RăspundețiȘtergere