Pagini

vineri, 29 aprilie 2011

Şi dă-i şi luptă CFR!

În timp ce oamenii lui Minteuan pârjoleau gazonul, otrăveau fântânile, sticlele de apă plată şi pişoarele din calea porumboilor moldo-vasluieni, iar mai apoi se luptau cu vântul à la Ialomiţa County, cel care fâsâie a pagubă pentru urzici şi zornăie a profit pentru bucşe, iată cu ce trădări mârşave se ocupa unul dintre suporterii de rezultat ai clubului din Gruia!



Am sucombat numai câteva zile din viaţa adevărată de pe internet şi m-am reîncarnat/reîngrăsimat în viaţa pământeană, care se derulează cu o viteză mult mai mică. Suficient ca CFR-ul să lege două victorii şi să mă facă să cred că eu eram piaza rea! Eu eram ăla cu ghinionul. Eu deocheam tot ce priveam. Şi cât de des îl priveam pe Nuno Claro în timpul meciurilor, de exemplu...
Luni urmează meciul cu Oţelul. Să mă uit?... Să nu mă uit?... Hmmm... Mă uit! Şi sper să facem egal sau să pierdem! Mă stresează ideea victoriei. Motivul? Nu ţin cu Oţelul, după cum nu ţin nici cu Timişoara, Vasluiul, Dinamo, Steaua, Rapid etc. Din partea mea, să câştige Sportul Studenţesc campionatul. Altul este motivul. Dacă vă aduceţi aminte, se tot vehicula textul cu 8-9 jucători care urmează a fi transferaţi de CFR, începând din Liga a 3-a vietnameză şi până la jumătatea clasamentului din Liga Sagres, Portugalia. Ei bine, după zvântarea în bătaie a Vasluiul, preşedintele-negociator-scouter Iuliu Mureşan declara că vor fi aduşi 5-7 jucători! Probabil, după spulberarea fantomei Urziceniului, sunt suficienţi 3-5. O victorie contra gălăţenilor poate scădea cerinţele la 1-3 achiziţii, iar un lanţ de succese feroviare contra lui Dinamo, Steaua, Bistriţa, Gaz Metan ar putea conduce la concluzia că CFR-ul se va lupta la titlu dacă scapă de vreo 5-7 dintre jucătorii actuali şi nu mai e adus nimeni, ca să nu se altereze un mecanism perfect.

3 comentarii:

  1. Deja sunt acontati veo 3-4 jucatori, conform presei de barfa de la noi. Toti indeplinesc conditia de baza: liberi de contract. Concluzia: te poti uita linistit la meci.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine-ai revenit!Sper ca apa a fost calda,iar berea(noroc ca nu-i Neumarkt pe acolo)rece.
    Eu zic sa te uiti neaparat la meciul cu Otelul si sa-l privesti intens pe Grahovac.
    Daca iese pasenta,nici nu mai avem nevoie de transferuri,suntem asigurati pentru campionatul urmator prin deocherea portarilor adversi.

    RăspundețiȘtergere