Pagini

luni, 11 aprilie 2011

Luni, X aprilie - farsa cu iarba care creşte...

Pentru cei care n-au văzut meciul de sport nedefinit FCM Tg.Mureş - CFR Cluj, ofer gratis (în locul cronicii insipide a partidei de labă în grup), la preţul de 00,00 lei, DVD-urile proaspăt "arse", cu sforăitul original din studio. În rolul ceferistului rău: Nuno Claro. În rolul ceferistului bun: Didi. O mică recomandare pentru tâmpiţii care insistă să le vizioneze: beţi multă cafea înainte sau nu fiţi tâmpiţi!!! Noapte bună!

6 comentarii:

  1. Io n-am vazut meciul decat din min.50,da' tot tampit am fost si in prima repriza ca am gonit cu peste o suta prin sate,am depasit de vreo trei ori pe linie dubla,am trecut de 2 ori pe rosu.Toate astea sa nu pierd prea mult din meci.

    RăspundețiȘtergere
  2. și eu am gonit cu peste o sută, să prind meciul.
    dar pe jos, nu cu mașina.
    deci am fost și mai tâmpit.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am fost tampitul T1, ca am gonit cu 100 MILE/h, descult, printr-o cultura de brusturi, ca sa-l vad pe Bushulica cum se invarte ca un coiutz intr-o caldare.

    RăspundețiȘtergere
  4. Dinu, faina realizarea dar, fii atent cu ce chestiune fotbalistica te deranjez: care-i fontul cu care ai scris pe DVD? E si cu diacritice? Tot caut fonturi de astea romanesti, de mana, sunt rare ca naiba!

    RăspundețiȘtergere
  5. Alex, eu folosesc un program simplu, ieftin si... gratis, de pe net: PhotoScape. Are fonturi ok, dar si probleme cu diacriticele.

    RăspundețiȘtergere
  6. te salut, cu respect
    imi pare bine ca ne stim deja, azi a fost o zi speciala pentru mine, mi-am lansat cea de a doua carte. astept, pe mailul meu (dacă vrei), și alte articole de la tine. te salut și sper, ca și tine, să fie un spectacol meciul din seara asta
    ovidiu blag

    RăspundețiȘtergere