Pagini

luni, 6 februarie 2012

Mi(ti)cii ceferiști, o specie în pericol de apariție

Azi voi face reclamă neascunsă altor saituri ceferiste.
Vă recomand să citiți un articol deosebit, De pe Dâmbovița adunate..., scris de un suporter frânar din București (chiar din Ghencea, dacă am înțeles corect!) și postat pe ”Tribuna CFR”. Ca să vă faceți o idee despre subiect, am furat cu nesimțire de pe www.kvsc1907.ro (cu riscul să mă dea în gât la ACTA) o superbă fotografie a unui grup de tineri suporteri ceferiști încurajând formația din Gruia la ultimul meci de acum două sezoane (Ceahlăul Piatra Neamț - CFR 2-4). La final, copiii erau fericiți, iar CFR campioană pentru a doua oară în istorie. Citiți, că merită!

O imagine care poate părea trucată:
un grup de elevi cu certificat de naștere/buletin de București
încurajând echipa ”ungurească” a ”blatiștilor”din Gruia (unde o fi și dealul ăla?...)!
Am primit asigurări că niciun copil n-a fost rănit în timpul filmării meciului.
E cazul ca noi, ardelenii morocănoși care vedem peste tot dușmani
(câtă oaie, câtă pajiște), să ne revizuim înțelesul expresiei ”miticii”,
pe care adorăm s-o aruncăm în fața celor care
ne iubesc mai ceva decât pe propriile soacre!


Și dacă tot am adus vorba despre saitul galeriei KVSC, am să îndrăznesc să fac o observație. Există un subiect care mi-a atras atenția în urmă cu ceva vreme, iar acum am găsit momentul oportun să vi-l expun. E vorba despre echipa CFR II și loturile de juniori ale clubului ceferist. În timp ce administratorii saitului suporterilor au încercat să prezinte o serie de date, informații, prezentări, fotografii, chiar și interviuri cu tinerii fotbaliști care ar trebui să vină din urmă și să bată la poarta primei echipe [atât de actualizat cât le permite timpul și posibilitățile de informare], cei care elaborează saitul oficial al clubului au ales - inexplicabil - calea minimei rezistențe! O fotografie de grup, o înșiruire de nume. Vă ajunge un singur minut să treceți în revistă tot ce vrea (?) să transmită clubul - prin ”purtătorul de cuvânt”, www.cfr1907.ro - suporterilor înfocați. Nu vreau să fac din țânțarul anofel un armăsar Furioso-North Star, dar asta să fie importanța acordată de CFR 1907 Cluj tinerilor care visează să-i îmbrace echipamentul? Nu cred. Și atunci, e chiar așa de greu să-i promovăm și, prin asta, să atragem și alți puști talentați în Gruia? Oameni buni, dacă nu acesta este mesajul pe care vreți să-l transmiteți, schimbați mesajul!

2 comentarii:

  1. CJ-07-CFR: nu este absolut nicio problema, esti de-al nostru, poti sa folosesti nelimitat pozele de pe site-ul nostru si in viitor.

    echipa site www.kvsc1907.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, oameni buni! Nu mă îndoiam de eleganța voastră! Mult succes!

      Ștergere