Pagini

miercuri, 29 februarie 2012

Ce zice Sougou?

După ce i-am îngrozit aici pe unii dintre suporterii ceferiști cu sperietoarea FCM Târgu Mureș, m-am gândit să mai dezmorțesc atmosfera, s-o bontonesc (de la franțuzescul ”bon ton”). Privind la fotografiile făcute de gringojohnny la antrenamentul CFR-ului, mi s-a imprimat pe retină următoarea imagine:


Ce credeți că le zice Sougou colegilor din ofensivă, Rui Pedro și Ronny?
Sugestie
Modou Sougou: ”Pantelică a intrat puțin la apă după accidentare. Mingea i-a rămas un pic cam mare. Dar sunt convins că o să-l vedeți cum o să crească în joc în următoarele 16 etape, cum n-au crescut alții în 16 campionate!”
Plauzibil?

10 comentarii:

  1. Uite baietii, poate nu ma credeti, dar io-s cel mai iscutit papusar din liga, cand oi incepe sa manuiesc sforile, marioneta asta nu se va mai opri din dat goluri.

    RăspundețiȘtergere
  2. tot Sougou: A fost musai sa-l comprim, pana se incheie perioada de transferari si la chinezi; asa mare era prea vizibil pentru impresari. Doamne feri sa-l ia si pe el ca apoi ramane ca eu sa centrez, eu sa dau cu capu’.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sougou: Ce ziceti de asta? Deocamdata e sergent minor dar o sa vedeti va da gol dupa gol dupa ce ii voi ridica rangul la kapetanos.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sougou: Avem cel mai bun lot, castigam tot, batem tat-tat, asta, micu', da 80 de goluri.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sougou: Va place, baieti, ce tiribomba mi-am luat?

    RăspundețiȘtergere
  6. Sougou: Acum nu credeti, dar la sfarsitul campionatului, dupa ce va da 15 goluri si 30 de assisturi, sunt sigur ca veti spune ca tat-tat-tat ii ta-su, adica io.

    RăspundețiȘtergere
  7. Sougou: Mai, Ronny, da-i un telefon la bou’ de caneto sa mai termine odata, am amortit si eu si piticu’ asta pozand de-atata timp pentru ineptiile lui.

    RăspundețiȘtergere
  8. Intre timp piticul asta sa strecurat printre aparatorii celor de la Mures si le-a insurubat un gol cum nu prea vezi pe stadioanele noastre,iarba verde din Gruia sa fie de vina ? :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Plauzibil?
    Se pare că da. Numai 2 luni să-l țină forma bună pe Kapetanos, apoi poate să-l ia liniștit Manchester City...

    RăspundețiȘtergere