Pagini

miercuri, 8 iunie 2011

Transfer sensacional la CFR!


La finalul unui meci amical nocturnal de infarct, în care Brazilia şi-a dorit mai mult victoria cu 1-0, s-a perfectat schimbul de tricouri al anului: inculpatul Gabi Mureşan a dat tricoul mânjit de sânge şi sudoare al CFR-ului pe cel imaculat al lui Maicon, de la Inter Milano, cunoscuta interpretă de fotbal din Milano, Italia.

Cunoscutul dirijor de fotbal, Jose Mourinho, care-l dorea pe fostul său elev la Real Madrid, a declarat stupefiat: "Nu mă aşteptam să mă fac din nou de Kaka! Declar stupefiat că sunt stupefiat de faptul că Maicon a ales să lucreze cu Julio Murinio în dauna mea. Nu înţeleg cum se poate să se existe cineva mai arogant decât mine în fotbal. Mă gândesc la retragere".
Prin această mişcare ţunamică de pe piaţa transferurilor, CFR Cluj rezolvă o sumedenie de probleme şi exerciţii: îl face uitat pe neuitatul Tony, rezolvă problema flancului drept al apărării, pasele la portar, degajările din colţul careului mic, dă o pâine celor 3 mijlocaşi defensivi care-l vor înlocui pe G.M. (Sare, Kivuvu, EDică), va aduce liniştea în vestiar, ca să se poată auzi mai bine vocea cu accent portughez a căpitanului Ricardo Cadu acoperind musca şi 7/8 = 14/16.
Fericitul transferat, Maicon, a declarat emoţionat: "Să fiu sincer, habar n-am unde e Cluj şi mai ales Ungaria, dar ştiu că voi fi coleg cu Culio, care a bătut Roma şi cu Edimar, care mă bucur că nu joacă pe partea mea, să-mi facă  concurenţă. De asemenea, mai ştiu că voi contribui la câştigarea trofeelor 8, 9 şi 10, trebuie să bat pe You Cluj, mai puţin pe Steaua şi să fiu disciplinat. Voi primi la început acelaşi salariu ca la Inter, dar sper ca, prin rezultate şi muncă multă, să ajung să primesc la final măcar 75%".
Finanţatorul Stelei, GiBe, trezit din somn ca să fie acuzat de mârşăvia că Tătăruşanu nu l-a lăsat pe Ronaldo să dea gol în meciul de retragere, s-a referit şi la transferul nopţii: "Deşi ora este înapoiată, nu dormeam, mulgeam o oaie! Ascultaţi la mine: CFR n-o să se mai întărească ca să câştige campionatul, cum nu mă mai întăresc nici eu! (...) Pe Maicon puteam să-l iau ieeeu la Steaua, dar prea semăna cu Bănel şi atunci am zis că n-are rost, mă-nţelegi?, să schimb oile, că nu fac mare brânză".
Gabi Mureşan a vorbit, ca de obicei, ultimul: "Bă! CJ 07 CFR! Trezeşte-te şi du-te de te culcă!..."

3 comentarii:

  1. Numai bine a picat transferul asta sensacional,sa ne mai indulceasca amarul dupa vestea tragica de azi:i s-a reziliat contractul lui E.Dica. :(

    RăspundețiȘtergere
  2. @caneto - Sunt bulversat! Fara EDica textele mele vor suferi teribil.

    RăspundețiȘtergere
  3. @07-Sa nu fim tristi din cauza lui EDica.Mai sunt sperante sa-l transferam.Doar e liber de contract acum.

    RăspundețiȘtergere