Pagini

joi, 23 iunie 2011

Cineee eee pe primul loooc?...

8 comentarii:

  1. am o idee genială:
    spectatorii iubesc golurile, nu punctele.
    deci clasamentul să nu cuprindă echipe, în funcție de puncte lor, ci jucători de la CFR, după golurile marcate.
    indiferent în care poartă, ca să fiu prevăzător.
    1. Sougou și ***uț (scuze, nu-i mai știu exact numele)
    2. cei cu 2 goluri (scuze, am băut deja prea mult)
    3. cei cu 1 gol (scuze, au băut prea mult înaintea meciului și n-au marcat)
    4. cei fără gol (scuze, a băut Costa prea mult și a uitat să-i bage în teren).

    RăspundețiȘtergere
  2. Cfru eeee…!Numa’ ai grija 07,la sfarsitul campionatului de amicale sa ne penalizezi cu punctele necesare,astfel incat sa cadem de pe primul loc.Gasesti tu motiv,ex.neindeplinirea baremului de loc 9 in campionatul trecut,Muresan a prezidat pe fals 2 saptamani,suporterii cfristi au devastat juma’ de camion de bere in fata televizoarelor,etc.Atentie!Sa n-avem sanse de contestare la TAS.
    Toate astea deoarece Oracolul din Balcesti spune an de an ca virgula campioana amicalelor n-are nicio sansa in competitia oficiala.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulţam pentru comentariul de pe Baricada... Îl consider excelent... Ca răspuns, am să-ţi trimit o imagine cu Arpad, cam cum cred eu ca ar fi aratat daca ar fi activat in perioada celui de al doilea război mondial... Nu ştiu, dar profilul lui mă inspiră...

    RăspundețiȘtergere
  4. Gata cadoul pentru tine. Poti sa il iei de aici:
    http://baricada.files.wordpress.com/2011/07/paskany-copy.jpg

    RăspundețiȘtergere
  5. @baricada - Ma rog, asa-ti imaginezi tu fotbalul din perioada anilor '40. Eu il prefer pe cel din timpul rascoalelor taranesti de la inceputul secolului trecut, cand rasculatii jucau fotbal (in pauze) pe calea ferata. Oricum, multumesc pentru cadoul impregnat de Zyklon. Cele 2 stele de pe epoleti inseamna 2 campionate castigate, nu? Ma gandesc ca nu au nicio legatura cu Steaua (Stern Bukarest). Nu de alta, dar daca Paszkany (varianta Baricada) ar fi fost factor de decizie la clubul militar, nu-i vedeam bine nici pe Levi, nici pe Banel...

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai dreptate, stimabile... Să nu mă interpretezi greşit, colajul e "cauzat" doar de aerul ofiţeresc al lui Arpad, nu de alte consideraţiuni... Uniforma e de căpitan în aviaţia germană, nu de SS sau alte monstruozităţi... Aşa că treaba cu Zyklonul cade... Apoi ar mai fi şi originea lui germană şi perioada trăită prin Germania... După scandalul Kone, l-am văzut aşa pe Arpad prin prisma disciplinei pe care a cerut-o la lot. Eu sunt un admirator al doctrinei funcţionale din armata germană, dezbrăcată de falsa aură nazistă... Cam asta ar fi

    RăspundețiȘtergere
  7. @baricada - Nu te-am inteles gresit, nu te acuz de nimic extre-. Acum trebuie sa recunosc ca m-a frapat cat de bine-l prinde uniforma... :)

    RăspundețiȘtergere